www.mswia.fora.pl
Forum Klubu WFB
Obecny czas to Sob 19:55, 18 Maj 2024

Next tur w Babicach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.mswia.fora.pl Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Śmiechu87
MSWiA



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 926
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babice Stare


PostWysłany: Nie 19:14, 29 Lis 2009    Temat postu:

W Białym zostało zmienione na 3h pod namowami graczy.

Dlatego konstruktywnie ja bym dał 3:15.
Ale jak sam mówisz bez ciśnień to ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1364
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 19:35, 29 Lis 2009    Temat postu:

na 2 bitwe jest przewidziane 3:45 więc mamy zapas, a jak 3h bedzie mało to się poczeka te 15 minut

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Misza
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1296
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 21:47, 29 Lis 2009    Temat postu:

jestem absolutnie za tą ocena przygotowania do gry...mialbym maxa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Yuby
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 355
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Latchorzew


PostWysłany: Pon 10:54, 30 Lis 2009    Temat postu:

Przygotowanie do gry TAK
totalne minimum ale zawsze ktos bedzie miec minusy jak jest niepowazny i nie ma miarki (np ja bo karpiu mi rozjebal we wroclawiu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1364
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 15:21, 30 Lis 2009    Temat postu:

To chyba można harmonogram i hobbystyke wrzucić.

Smiechu dorzucisz na BP harmonogram, punktacje i dokładne opisy scenariuszy jeszcze przed Białymstokiem Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Pon 15:22, 30 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Misza
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1296
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 17:15, 30 Lis 2009    Temat postu:

nie nie nie, bo teraz ludzie spojrza, a pozniej zapomnia, przejdzie im ochota na te scenariusze, wg mnie po bialym to najwczesniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Śmiechu87
MSWiA



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 926
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babice Stare


PostWysłany: Pon 21:05, 30 Lis 2009    Temat postu:

Ja myśle podobnie jak Misza.

Stopniowo.
Po Białym wzucimy harmonogram i Hobbystyke.
A po Świętach BN Scenariusze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1364
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 21:29, 01 Gru 2009    Temat postu:

Next Next tur w Babicach

Bazyliszek jest 27-28 luty- to rezerwujemy 6 luty czy Tobie Smiechu jakoś nie pasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Śmiechu87
MSWiA



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 926
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babice Stare


PostWysłany: Wto 23:57, 01 Gru 2009    Temat postu:

6 luty da rade

mnie raczej nie bedzie na tydzien przed Bazylem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1364
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 11:51, 02 Gru 2009    Temat postu:

Rezerwuj i 6 luty- w jakies niedalekiej przyszlosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Śmiechu87
MSWiA



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 926
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babice Stare


PostWysłany: Pon 21:44, 21 Gru 2009    Temat postu:

Czas wziąść sie za te scenariusze:

animozja demonów:
test LD (na własnej nie generalskiej)
Jak obleją to żucają K6:
1 - biją sie miedzy sobą
2-3 - Marszują/szarzują w oddzial ktory widzą (zarówno sojuszniczy jak i przeciwnika), a jak nie widza to stoją i nie można nic robić
4-5 - stoją w miejscu, ale można czarować
6 - D6+4 do przodu w kierunku najblizszego przeciwnikia i nie mozna nic robić - czarować można

Scenariusze:
Noc.
Przed stół jest przedzielony czarną kurtyną. Przeciwnicy nie widzą siebie.
Rozpiski tajne niemal w 100% - jedyne co możesz przekazać przeciwnikowi to armia jaką grasz. Żucacie kostką o strone/zaczynanie. Po dokonaniu wyboru zajmujecie miejsca i ustawiacie figórki w swojej strefie rozstawiania (12"). Po zakończeniu, czekacie aż sąsiedzni gracze też skończą by móc wspołnie zdjąć zasłone.

Ruchy płyt tektonicznych:
Od drugiej tury żucacie kostką za każdy teren:
W drugiej na 4+, w 3 na 3+, w 4 na 2+, w 5 automatycznie.
Jeżeli żut wyjdzie to teren przesuwa sie o D6 + 1 cali w losowym kierunku (użyj scattera) - tyczy sie to głównie górek i obelisków.
Jeżeli Obelisk lub górka wpadną w oddział zadają K6 +1 z S6
Tak samo jeżeli oddział będzie na górce w danym momencie z tym że porusza sie razem z górką i dostaje hity.

Opcje specjalne dla pozostałych terenów:

Domek staje sie ruinami - jeżeli w domku będzie oddział otrzymuje K6 +1 z S6

Lasy stają sie zaoranymi polami - jeżeli w lesie będzie oddział otrzymuje k6 +1 z S5

Jeziorka wysychają stają sie bagnami, czyli terenami bardzo trudnymi (każda model który będzie chciał przejść przez bagno będzie musiał zdać test inicjatywy - jeżeli go obeleje zostanie wciągnieta przez bagno - nie działają żuty ochronne)

Płotki przerwacają sie na 4+ w jedną ze stron, jeżeli przewróca sie na oddział to zadają 2 K6 hitów z S3

Z ruinami nic sie nie dzieje, bo już gożej nie da sie ich zniszczyć :p

To chyba wszystko.
Jak czegoś brakuje to mówić, bo chciałbym to już wkleić przed świętami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Śmiechu87 dnia Pon 21:46, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1364
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 23:07, 21 Gru 2009    Temat postu:

animozja demonów:
test LD (na własnej nie generalskiej)-Generalska tylko jeśli oddział ma tego samego boga co generał
Jak obleją to żucają K6:


Scenariusze:
Noc.
Przed stół jest przedzielony czarną kurtyną. Przeciwnicy nie widzą siebie.
Rozpiski tajne niemal w 100% - jedyne co możesz przekazać przeciwnikowi to armia jaką grasz. Żucacie kostką o strone/zaczynanie. Po dokonaniu wyboru zajmujecie miejsca i ustawiacie figórki w swojej strefie rozstawiania (12"). Po zakończeniu, czekacie aż sąsiedzni gracze też skończą by móc wspołnie zdjąć zasłone.

Ruchy płyt tektonicznych:
Od drugiej tury żucacie kostką za każdy teren:
W drugiej na 4+, w 3 na 3+, w 4 na 2+, w 5 automatycznie.
Jeżeli żut wyjdzie to teren przesuwa sie o D6 + 1 cali w losowym kierunku (użyj scattera) - tyczy sie to głównie górek i obelisków.
Jeżeli Obelisk lub górka wpadną w oddział zadają K6 +1 z S6
Tak samo jeżeli oddział będzie na górce w danym momencie z tym że porusza sie razem z górką i dostaje hity.

Opcje specjalne dla pozostałych terenów:

Domek staje sie ruinami - jeżeli w domku będzie oddział otrzymuje K6 +1 z S6

Lasy stają sie zaoranymi polami - jeżeli w lesie będzie oddział otrzymuje k6 +1 z S5 to chyba przesada-myślę że zwiększenie widoczności do 4 cali w głąb i hity starczą

Jeziorka wysychają stają sie bagnami, czyli terenami bardzo trudnymi (każda model który będzie chciał przejść przez bagno będzie musiał zdać test inicjatywy - jeżeli go obeleje zostanie wciągnieta przez bagno - nie działają żuty ochronne)

Płotki przerwacają sie na 4+ w jedną ze stron, jeżeli przewróca sie na oddział to zadają 2 K6 hitów z S3 sądzę że samo K6 starczy

Z ruinami nic sie nie dzieje, bo już gożej nie da sie ich zniszczyć :p jakieś hity można dorzucić

To chyba wszystko.
Jak czegoś brakuje to mówić, bo chciałbym to już wkleić przed świętami.


I ortografie trzeba poprawić Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Pon 23:07, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Yuby
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 355
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Latchorzew


PostWysłany: Wto 13:19, 22 Gru 2009    Temat postu:

Będą dodatkowe sloty dla zielonoskórych ???
Jak tak to 3x Gigant będzie grane :p Będzie taki zielony chaos :p

Scenariusze :
- będzie trzeba poprosić już na forum by pierwszą walkę ludzie szybko się rozstawiali bo będzie duże opóźnienie czasowe jak sąsiad się nie rozstawi a my od 20 min czekamy na resztę (Karpiu swoje modele w 3 min ustawi Razz)
-Górki ??? Co z nimi ???
- PoŻONdnie napisane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Śmiechu87
MSWiA



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 926
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babice Stare


PostWysłany: Wto 13:39, 22 Gru 2009    Temat postu:

pracujemy nad ostateczną wersją tego tekstu, więc najpierw prosze o wykazywanie niejasności do poprawy, a ortografia pozniej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1364
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 14:26, 22 Gru 2009    Temat postu:

górki są opisane obok obelisków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.mswia.fora.pl Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 6 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin