| Autor |
Wiadomość |
| Temat: Czy jednostka wraca spoza stołu... |
Misza
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 102
|
Forum: Zasady Wysłany: Wto 11:07, 04 Kwi 2023 Temat: Czy jednostka wraca spoza stołu... |
| stawiam ankietę zgodnie z sugestią Morgana |
| Temat: Wypadnięcie poza stół |
Misza
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 81
|
Forum: Zasady Wysłany: Nie 11:37, 02 Kwi 2023 Temat: Wypadnięcie poza stół |
Jeżeli przyjmiemy, że można wypaść za stół inaczej niż 'pursuit of the table', tak jak dyskutowaliśmy w innym wątku to ok - wylatuje i wraca.
Ale jeżeli nie można było by opuścić pola bitwy inaczej n ... |
| Temat: Fleeing troops /Czy uciekając przebiegasz przez fanatyka? |
Misza
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 108
|
Forum: Zasady Wysłany: Śro 8:02, 22 Mar 2023 Temat: Fleeing troops /Czy uciekając przebiegasz przez fanatyka? |
1) Napisane jest że jednostka ma uciekać 4" od wroga chyba, że nie ma wyjścia:
"Fleeing troops will not move within 4" of the enemy unless they have no other choice - if they are surro ... |
| Temat: Pursuit of the table |
Misza
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 69
|
Forum: Zasady Wysłany: Śro 7:37, 22 Mar 2023 Temat: Pursuit of the table |
Zależy jak traktować "full Move". Może rzeczywiście napisali to z dużej jako nazwę współczynnika. I to by się pokrywało z tym jak to zapamiętałem.
A skirmish i single model mogą podwoić ruc ... |
| Temat: A Failed Charge / Charge - krawędź stołu |
Misza
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 117
|
Forum: Zasady Wysłany: Pon 9:03, 20 Mar 2023 Temat: A Failed Charge / Charge - krawędź stołu |
w ogóle nie rozumiem co napisałeś.
Sytuacja: szarżuję kawalerią (niech będzie moja - 18'' zasięgu) na piechotę.
Piechota jest cal od krawędzi, ja 10" od piechoty (11 od krawędzi) i ich rzut n ... |
| Temat: Fleeing troops /Czy uciekając przebiegasz przez fanatyka? |
Misza
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 108
|
Forum: Zasady Wysłany: Pon 7:54, 20 Mar 2023 Temat: Fleeing troops /Czy uciekając przebiegasz przez fanatyka? |
zgadzam się, że wobec powyższego nie trzeba wlecieć w fanatyka. Chyba, że jest się zmuszonym np przez ułożenie terenu czy innych jednostek. W innym wypadku omijasz go jak inne jednostki.
Co prawda ... |
| Temat: Zajmowanie / blokowanie ćwiartek. |
Misza
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 78
|
Forum: Zasady Wysłany: Pon 7:50, 20 Mar 2023 Temat: Zajmowanie / blokowanie ćwiartek. |
a masz jakiś cytat z RB na to zajmowanie większością? Morgan mówił, że jak jesteś na obu to wybierasz.
Nie sprawdzę w RB, bo zostawiłem u Morgana. |
| Temat: A Failed Charge / Charge - krawędź stołu |
Misza
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 117
|
Forum: Zasady Wysłany: Pon 7:37, 20 Mar 2023 Temat: A Failed Charge / Charge - krawędź stołu |
zgadzam się, nie ma tam ani słowa o tym, że mieli by nie wyjechać.
Z drugiej strony nie można sobie od tak opuścić stołu i przydałby się jeszcze opis w jakiej sytuacji można opuścić stół.
Bez wz ... |
| Temat: stubborn |
Misza
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 162
|
Forum: Zasady Wysłany: Pią 15:19, 17 Mar 2023 Temat: stubborn |
| format zapisu na to wskazuje. Kwestia przez kogo i do której edycji wydane |
| Temat: stubborn |
Misza
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 162
|
Forum: Zasady Wysłany: Pią 14:57, 17 Mar 2023 Temat: stubborn |
| też czekam na źródło. Bo napisane jest tak: nie bo nie |
| Temat: proximity |
Misza
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 90
|
Forum: Zasady Wysłany: Pią 12:20, 17 Mar 2023 Temat: proximity |
W opisie proximity (rb. 97) jest podane, że dotyczy strzelania.
Pytanie co z magią i z maszynami.
Rozumiem, że strzelanie z maszyn to też strzelanie i nie można w single model w 5'' od oddziału zade ... |
| Temat: stubborn |
Misza
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 162
|
Forum: Zasady Wysłany: Sob 21:51, 25 Lut 2023 Temat: stubborn |
w opisie breake'a (74 strona) opis też nie wspomina o generalskim LD.
Jest: "roll 2d6 and add the scores together. Add the difference between the winner's and loser's combat score. If the total ... |
| Temat: stubborn |
Misza
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 162
|
Forum: Zasady Wysłany: Sob 15:52, 25 Lut 2023 Temat: stubborn |
na 85. stronie RB jest opisany stubborn.
Stubborn troops take all break tests on their unmodified value. They do not reduce this value regardless of any combat results...
Jest też fragment:
If ... |
| Temat: Podstawki pod maszyny |
Misza
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 159
|
Forum: Zasady Wysłany: Wto 19:46, 07 Lut 2023 Temat: Podstawki pod maszyny |
katapulta na styk wejdzie na 50mm. Armata bez szans, tzn będzie wystawać po długości.
Imperialne armaty są jeszcze większe.
Ustalmy że 50mm to minimum, a reszta w zależności od rozmiaru maszyny |
| Temat: Strona czy zaczynanie? |
Misza
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 159
|
Forum: Zasady Wysłany: Wto 18:52, 07 Lut 2023 Temat: Strona czy zaczynanie? |
| czyli założenie jest takie, że zaczynasz bitwę, ale przeciwnik ustawia pod ciebie swoje oddziały? |
| |